tirsdag 1. april 2014

London

I helga var jeg i London, ettersom Adrians julegave var billetter til Les Misérables, og det var tid for å se forestillingen. Det var fantastisk vær, så vi gikk mye i parker og gater, men det var også rom for en liten strikkerelatert utflukt til Islington, for å besøke garnbutikken Loop, der jeg har vært én gang tidligere. Jeg tok meg tid til å kikke rundt og klemme på alle de herlige garnene, og ble, til min store overraskelse gjenkjent av den hyggelige damen i kassa, som hadde besøkt bloggen min dagen før.

IMG_2667

Med meg hjem ble et herlig grønt nøste Malabrigo lace (i hånden min på bildet), som allerede er i ferd med å bli en Shaelyn, og en gensermengde grå Chickadee fra Quince and co (under), som jeg har hatt lyst til å prøve en stund.

IMG_2670

In English, for my none scandinavophone (?) readership which has now reached at least (maybe) 1: I went to London this weekend, a trip which included walks in parks, a musical and my second visit to Loop! I spent some time looking at and touching their many lovely yarns, and to my surprise was recognised by the nice woman at the register who had read my blog the previous day. I brought home a sweater's worth of Quince and co Chickadee in a dark grey and a deep green hank of malabrigo lace (the one I'm holding in the picture), already on the needles being turned into a Shaelyn.

3 kommentarer:

  1. Heldige du! =) Og den jakka du har på deg blir bare finere og finere! Har du planer om å komme med mønster på den? Inger

    SvarSlett
  2. Den butikken ser herlig ut! :)

    SvarSlett
  3. It was lovely meeting you in the flesh Sigrid, and seeing your lovely yellow cardigan in real life! (I use Google Translate to read, so no need to translate as well, but thank you!) Hope you had a nice trip in London.

    SvarSlett